Probleem met boeken nascholingsprogramma?

Kom je een probleem tegen bij het boeken van het nascholingsprogramma, kijk dan eerst of je vraag hierbij staat:

Ik krijg de melding 'uw emailadres is al door iemand gebruikt'

Dat wil zeggen dat er al een account op dit emailadres bestaat. Je staat dus met dit emailadres als lid geregistreerd of je hebt eerder een boeking gedaan. Je kunt dan inloggen met je gebruikersnaam/emailadres en je wachtwoord. Als je het wachtwoord vergeten bent kun je eenvoudig zelf een nieuw wachtwoord aanvragen, dat ontvang je op het opgegeven emailadres.
> naar inlogpagina

Ik heb een aantal aktiviteiten in mijn winkelmandje gezet, maar nu is mijn winkelmandje leeg

Zodra je naar verwerk inschrijving gaat ( dus de bankomgeving waar de IDEAL betaling plaatsvindt ) staat in de zijbalk dat je winkelmandje leeg is. Dit is misschien verwarrend, maar je 'boekingen' liggen als het ware al bij de kassa, dus je kunt gewoon doorgaan met de bank betaling.
Wanneer de bankbetaling om wat voor reden dan ook niet afgerond wordt zul je ze opnieuw aan moeten klikken.

Hoe kan ik zien of mijn betaling geslaagd is

Zodra de betaling in IDEAL succesvol verwerkt is ontvang je een email met een factuur waarop de aktiviteiten vermeld staan en de status  BETAALD

Hoe kan ik zien welke aktiviteiten ik heb geboekt

De succesvolle en betaalde boekingen kun je terugzien onder de rode knop MIJN BOEKINGEN

Ik heb geen IDEAL, hoe kan ik nu boeken?

Als het echt niet lukt om met IDEAL te boeken neem dan contact op met het kantoor zodat de boeking handmatig gemaakt wordt en je het bedrag overmaakt  naar Guidor. Houd er rekening mee dat de boeking pas definitief is zodra de betaling ontvangen is.

Wanneer heb ik recht op korting?

Alleen Guidor leden hebben recht op korting

Hebben Guidor leden nog meer voordelen

Ja, in eerste instantie worden de aktiviteiten opengesteld voor Guidor leden. Na een bepaalde datum worden deze pas aangeboden aan niet-leden.

Ik wil graag boeken maar de aktiviteit is vol

Je kunt je gegevens invullen zodat je op de wachtlijst geplaatst wordt. Zodra er annuleringen binnenkomen komen er weer plaatsen vrij en kan Guidor contact met je opnemen dat je alsnog je boeking kunt voltooien.

Er werkt van alles niet...hoe kan dit..??

Om gebruik te kunnen maken van de leden- en betalingsfaciliteiten is het nodig dat je browser cookies accepteert, omdat anders het systeem van de een naar de andere stap niets mag 'onthouden' en je dus steeds niet verder kunt... Je kunt dit aanpassen in de voorkeuren / preferences van je browser.
Als je standaard geen cookies wilt accepteren kun je ervoor kiezen om deze website bij uitzonderingen toe te voegen.

 

Vragen of meer informatie? Email Guidor

Contact Guidor

  • Leidseplein 33
        1017 PS Amsterdam
  • 0031-20-6270006

 

 facebook linkedin

 
 

guidor languages donker